Dostava i povrat

Naša misija je pružiti ne samo jedinstvene cipelice, već i najbolju moguću uslugu. To uključuje jednostavan i brz postupak povrata i zamjene. 

POVRAT I ZAMJENA

Kako mogu vratiti proizvode?

Veličina nije odgovarajuća ili cipelice nisu kao što ste očekivali? Slijedite ova 3 koraka kako biste vratili svoju narudžbu:

Prvi korak

Pošaljite e-mail na support@lovidovi.de s predmetom POVRAT ili ZAMJENA te brojem narudžbe (npr. "Zamjena #1111"). Na mail ćete dobiti sve potrebne informacije.

Drugi korak

Proizvode zapakirajte u originalnom pakiranju i pošaljite natrag na navedenu adresu. Trošak dostave povrata snosi kupac dok ponovnu dostavu zamjene snosi Lovidovi.

Treći korak

Nakon što primimo povrat/zamjenu, izraditi ćemo nove cipele (zamjena) ili ćete dobiti novac natrag (*odnosi se samo za proizvode koji nisu sniženi).

 

NAPOMENA:

  • Za proizvode plaćene po regularnoj cijeni se isplaćuje puni iznos koji je kupac platio.
  • Za snižene proizvode nudimo zamjenu ili kupon za našu Lovidovi online trgovinu s istom vrijednošću.
  • Kod individualiziranih proizvoda (gravura/odabir kože po želji) nije moguća zamjena.

 

Kada počinje rok povrata?

Nakon što je vaša narudžba isporučena, imate 14 dana za zamjenu ili vraćanje proizvoda. Nakon što paket stigne u originalnom pakiranju na našu adresu, izvršit će se provjera obuće kako bismo utvrdili da cipele nisu nošene ili oštećene. 

REKLAMACIJA

Stojimo iza kvalitete naših proizvoda. U slučaju da dođe do oštećena koje nije nastalo zbog normalnog trošenja cipele, vaše će se cipelice popraviti ili u potpunosti zamijeniti što je prije moguće. Rok za podnošenje reklamacije je 6 mjeseci nakon primitka paketa.

Neispravna narudžba, što učiniti?

Pošaljite nam e-mail na support@lovidovi.de i javit ćemo se što je prije moguće da izmijenimo podatake u narudžbi.

DOSTAVA

Dostava je besplatna za sve gradove unutra Bosne i Hercegovine.

  • Standardno vrijeme izrade i isporuke je ca. 7 dana

Za sve EU narudžbe posjetite -> www.lovidovi.de

hrvatski (Hrvatska)